בלוג

חברות מיקור חוץ תוכנה

By אפריל 17, 2019 No Comments

שימוש באאוטסורסינג מהנדסים ותוכנה כהחלטה אסטרטגית

תחומים כמו תכנות והנדסת מכונות הינם תחומים מקצועיים ומורכבים, הדורשים ידע, מיומנות וניסיון מקצועי. כל החלטה להעביר את תחום זה לספק חיצוני, תצא לפועל רק לאחר שנלקחו בחשבון כל השיקולים. היתרונות של שימוש ב-מיקור חוץ הנדסת מכונות ידועים לרוב העוסקים בתחום, יחד עם זאת עדיין יש לתכנן מהלך זה בקפידה.

שימוש בשרות של מיקור חוץ מהנדסים ומתכנתים ידרוש הערכה מחושבת של מספר תחומים: העלויות, היתרונות והחסרונות, הסיכונים וההזדמנויות. כמו כן, ארגונים רבים יופתעו לגלות שבשירות של אאוטסורסינג הנדסת מכונות למשל, ישנם יתרונות  משמעותיים ביעילות עבודת הארגון, בשיפור המוצר ובשיפור רמת התכנון. הרווח בא לידי ביטוי ביכולת תגובה לתנאים המשתנים בשוק והפחתה משמעותית של עלויות התפעול וכוח האדם.

ארבע סיבות עיקריות לעבודה עם חברות מיקור חוץ תוכנה ומהנדסים:

  • סיבה ניהולית- ארגונית: פנאי להתמקדות בכל פעילויות הליבה של הארגון.
  • סיבה ניהולית כלכלית: התגברות על מגבלת הקיבולת ( כמות העובדים האורגניים שחברה יכולה להעסיק).
  • סיבה כלכלית: בקרה וצמצום עלויות.
  • סיבה מקצועית: אפשרות לגייס כ”א מומחה בתחום ספציפי.

חברות רבות נעזרות בשירותי  ‘קבלני חוץ/ משנה’, עבור פיתוחי מודלים למוצרים, עבור תוכנות ומכונות, לאורך כל שלבי הפיתוח. העסקה בשיטה של מיקור חוץ פיתוח תוכנה ומהנדסי מכונות הינה שיטת העסקה המאפשרת לכל ארגון, ללא קשר לגודלו, את החופש והגמישות להיות מרוכזים בפיתוח מוצריו ובעצם כך במרכיבי הצמיחה והרווחיות העיקריים של הארגון. השיטה מסייעת להשיג יתרון בענף/תחום ספציפי שבו הארגון מתמחה ולכן חברות רבות יותר נוקטות בשיטה זו. באמצעות התגברות על החשש הראשוני והמוקדם, העברה של המשימות למיקור חוץ תוכנה ומכונות, מפנה את מיטב משאביהן להתמקדות בפעילויות שבהם הן מתמחות ובמינוף הארגון.

ניוטון אאוטסורסינג מומחים בשירותי מיקור חוץ ואאוטסורסינג בתחום הנדסת תוכנה ומכונות. במידה ואתם זקוקים לשירותים של מתכנת או מהנדס מכונות בארגון שלכם, פנו אלינו בטלפון 0522352793 או במייל- office@newton-engineer.com ואנו נשמח לאתר את המועמד המוכשר והמנוסה, רק לאחר שנמצא מתאים למשרה.