בלוג

חברות אאוטסורסינג הייטק

By אפריל 17, 2019 No Comments

גיוס מתכנתים באאוטסורסינג

תעשיית ההייטק הישראלית צומחת משנה לשנה ולכן הביקוש עבור כוח אדם מקצועי בתחום התכנות עולה בעוד ההיצע לא גדל באופן משמעותי. קיימת תחרות גדולה והיא גם זו שמגדירה את אופן הגיוס בשוק. עד לפני מספר שנים חברות רבות לא הצליחו למקסם את תהליך הבחירה  והיו קולטות עובדים שלא תמיד התאימו לצרכים ולהגדרות התפקיד.

על מנת להתמודד עם אתגרי גיוס כ”א  בעולם ההייטק, הפכה שיטת גיוס המתכנתים דרך חברות אאוטסורסינג הייטק לאופציה אטרקטיבית ויעילה שמושכת חברות הייטק רבות בארץ. אותן חברות נהנות מיתרונות כמו מאגר מהנדסים/ מתכנתים גדול, איוש זריז, מקצועיות ואפשרות לסיים העסקה עם עובד/ת בתום הפרויקט.

עד כה חברות רבות רצו לשמור את האלטרנטיבה הזו לסוגי שירותים אחרים, אך הצורך במתכנתים לצד האופציות שנותן שוק ההשמה המודרני, הביאו לביקוש גדל והולך בדרישה של חברות הייטק להעסיק עובדים במיקור חוץ הייטק, לרבות מתכנתים.

לבחור היטב את חברת האאוטסורסינג                                                                            

עד לא מזמן ארגונים חששו מקבלת עובדים חיצוניים בשל אי נאמנות או אי יציבות,  אך כעת מחלחלת ההבנה שההפך הוא הנכון, עובדים במיקור חוץ באים עם מוטיבציה גבוהה להיקלט ולכן הם עושים מאמצים להוכיח שהם טובים וראויים למשרה קבועה בארגון.

אם החלטתם לפנות לחברות מיקור חוץ הייטק  שמציעות מגוון רחב של מתכנתים מוכשרים ומקצועיים, חשוב שתדעו שקיימת חשיבות לזהות החברה שתבחרו לעבוד מולה. מומלץ מאוד שהחברה תקפיד על תהליך גיוס איכותי ביותר, כמו כן לוודא שחברת ההשמה מבצעת תהליך סינון ובקרה של העובדים שהיא מציעה ( סינון מקצועי ואישיותי).

חברת ניוטון הנדסת תוכנה ומכונות בע”מ מספקת שירות מיקור חוץ – outsourcing בתחום ההייטק  ונותנת מענה איכותי, מהיר ומדויק לכל חברה שזקוקה למתכנתים ואנשי הייטק למגוון של פרויקטים ותפקידים. צרו קשר בטלפון – 0522352793 או במייל office@newton-engineer.com ונשמח לעמוד לרשותכם.