בלוג

חברות השמה למהנדסים

By אפריל 17, 2019 No Comments

חברות השמה מהנדסים- דרך לגיוס כוח אדם

שימוש בשירותי חברות השמה למהנדסים הינה שיטה מקובלת לגיוס של כוח אדם איכותי מתחום ההנדסה.

לאדם המחפש משרה, הדרך המקובלת כיום היא לפנות לחברת כוח אדם. טרם פנייה לשכור שירותי חברה כזו יש להבין איך לפנות אליה, כיצד השיטה בה היא מגייסת עובדים פועלת ומהן יתרונותיה היחסיים של אותה חברה על פני מתחריה בשוק.

תפקידה של חברת ההשמה                                                                                         

חברת השמה למהנדסים, תפקידה לתווך בין המהנדס, המחפש עבודה, לבין החברות השונות- המעסיקים. בצורה זו, נחסך מאמץ וזמן הן לעובד והן לחברה. חברת ההשמה מבצעת איתור מהנדסים מתוך שוק המהנדסים הפנויים/ זמינים לעבודה ומבצעת התאמה- השמת מהנדסים בין עובד פוטנציאלי לבין משרות פנויות בתחום ההנדסה, שמתאימות לו ולהגדרות החיפוש שלו (סוג משרה, אזור גאוגרפי, תנאים, שכר מבוקש וכו’).

מי פונה לחברות השמה?                                                                                                  

לחברות הנ”ל פונה כל מי שמחפש עבודה בתחום ההנדסה, כמו גם חברות המחפשות לאייש משרה בתחום. כמחפש\ת עבודה בפנייה לחברת השמה יש להגיע מצויד\ת בקורות חיים בתחום ההנדסה, בהם יופיע פירוט מורחב על ניסיון התעסוקתי בתחום זה, מוסד הלימודים, קריירה תעסוקתית ועוד פרטים שהם הכרחיים על מנת שניתן יהיה להתרשם מהמועמד, מומלץ כמובן גם להביא המלצות וגיליונות ציונים ממוסד הלימודים האקדמי.

היתרונות בפנייה לחברת השמה מהנדסים                                                                  

חברות השמה מחויבות למצוא לארגונים הפונים אליהן את המועמד המתאים ביותר למשרה לא מאוישת. חברת ההשמה מבצעת את שני השלבים הראשונים בתהליך קליטת העובד לארגון: הגיוס והמיון. את ההכשרה הספציפית ( אם יש צורך ) והקליטה יבצע הארגון עצמו. ככל שהחברה מדייקת יותר באפיון הצרכים כך הולכים וגדלים סיכויי ההתאמה של המהנדס למשרה, ומכאן הצלחתו בתפקיד.

חברת ההשמה ניוטון אאוטסורסינג הינה חברה מנוסה ובעלת מוניטין חזק. החברה מומחית בתחום מיקור חוץ מהנדסי מכונות ולשאר מקצועות ההנדסה. אם אתם מנהלי יחידה בארגון המחפש עובד\ת לאיוש משרה בתחום ההנדסה נשמח להציע שירותינו. כמו כן, אם אתם  מהנדסים\ הנדסאים המעוניינים למצוא עבודה איכותית, אנו בניוטון אאוטסורסינג נשמח לסייע לכם במציאת משרה שתתאים למידותיכם.